trääning

nu är mina chips dagar slut.
Har nu käkat en chips påse per kväll tror jag i x antal dagar,
så nu har jag laddat upp inför att testa en nyttig månad, aldrig riktigt testa det så why not ?
så nu blir det att röra sig varje daga iallafall, inge chips,godis ,dricka osv ..
haha får se hur de slutar , om ja håller det eller ger upp efter nån dag ? ;)


Annars rullar livet på .. dagarna har jag fullt upp med min lilla bus unge som fyller 10 månader om 3 dagar !
känns som igår då jag åkte in mitt i natten till bb med värkar och rullade runt som en valross i sängen ..
snart blir hon 1 år .. Sitter redan och små planerar i huvudet vad man skulle göra på hennes första födelsedag :)

Nä nu ska jag rulla in i badet sen slänga mig i sängen med den sista chips påsen för månaden och NJjjuuuta ;)


Take care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0