Godmorgon

alltså ja förstår de inte, alltid lika jobbigt att kliva upp på morgorna.
Nu ha cassandra ätit och lagt sig igen , så ska passa på göra frukost nu
och starta en film kanske ?
dock är det´ingen sol ute idag alls , tråkigt väder.. 

alltså ha tänkt nu , cassandra b lir snart 5 månader ..
känns som de va igår då jag skulle precis lägga mig för natten då min ''mens''liknande smärta
smög sig på . Varje dag sen cassandra kom till världen har varit underbar,
aldrig några skrikiga nätter , hon är verkligen riktigt snäll :)
En liten tjej med riktigt stark vilja..
Älskar min lill tjej mer än allt !

well nu ska jag starta ''sex and the city the movie'' ingen aning om detta kommer vara bra eller inte,
aldrig sett serien ;P



i magen :)

liten cassandra :)

hon växer så de knakar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0